Faqs By Returer

Hva gjør jeg om jeg vil returnere en vare?

Ved retur kan du sende en epost til [email protected] eller ring kundeservice på +46 770 337 335.

Hvor lenge har du rett til å returnere?

I henhold til distribusjons- og hjemmemarkedsloven har du som forbruker alltid 14 dagers angrerett. For at du som forbruker skal føle deg helt trygg med kjøpet ditt, tilbyr vi i Stuckatur i Sverige istedenfor hele 30 dager angrerett fra du mottar varen. Ved bruk av angreretten, står du som kunde for returfrakten. Ved retur kan du sende en epost til [email protected] eller ringe kundeservice på +46 770 337 335.

Tilbyr dere gratis retur?

Returen skal skje med Postens bedriftspakke, DHL bedriftspakke, Schenken Bedriftspakke eller med Fedex, og du som kunde står for returkostnadene. Du kan også spørre oss hva vi kommer til å ta betalt for returfrakten. Kunden har ansvaret for varen til den har kommet tilbake til oss. Retur kan ikke sendes som porto eller til et leveringspunkt for pakker.

Om vi har sendt feil vare til deg, står vi for returkostnadene.

Hvor lang tid har jeg på å sende varen tilbake?

Fra du har mottatt fraktseddelen, har du 30 dager på deg til å sende varen tilbake. Om du ikke har brukt fraktseddelen innen det har gått 30 dager, stenger vi muligheten for retur.