Faqs By Frakt & Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Samtlige produkter er lagervare og leveres innen 3-5 dager. Om det er tomt for en vare, får du beskjed innen 24 timer.

På spesialbestilte varer varierer leveringstiden. Når vi får bekreftet leveringstiden sender vi denne til deg på epost.

Hvordan foregår leveransen?

Leveringsmetoden varierer avhengig av produktet. Måten som varen leveres på, er oppgitt på nettstedet i handlekurven. Hjemmelevering skjer vanligvis på hverdager mellom 08:00-18:00 til nærmeste port, grind eller garasjedør. Du som kunde blir varslet på telefon/SMS av fraktselskapet dagene før leveringen for å avtale leveringsdag og tid. Du får et tidsintervall i samarbeid med transportselskapet.

Kan jeg endre leveringsadresse?

I kassen kan du velge ”annen leveringsadresse”. Der skriver du hvilken adresse du ønsker at bestillingen skal bli levert til. Hvis du betaler med Svea Finans faktura, Du kan endre leveringsadresse hvis du har en Bank-ID.

Leveransen min var skadet ved ankomst, hva gjør jeg?

Hvis varen din ved ankomst skulle være skadet, kan du kontakte oss på telefon +46 770 337 335 eller via vår nettside for reklamasjon. Vi tar så kontakt så fort som mulig. Kontakt oss gjerne om du har noen spørsmål.

Merk det at skadene skal noteres på fraktseddelen sammen med sjåføren når du tar imot leveransen. Dette er veldig viktig fordi du kan påstå transportskade i ettertid. Skade skal også dokumenteres med et fotografi, selv om skaden ikke er synlig før du har fjernet emballasjen. Senest 14 dager etter leveransen.

Lagervare og bestillingsvare/produksjonsvarer

Lagervarer er klare for å sendes ut så fort som mulig, men det kan bli tomt på lageret, og vi forbeholder oss retten til at dette kan skje.

Produksjonsvarer er varer som produseres etter ønske, disse varene kan ikke returneres. Ved bestilling av produksjonsvarer, får du en” siste dato” for endring eller makulering av eposten din. Etter denne datoen begynner varen å bli produsert, og da kan ikke bestillingen endres.

Hvordan blir jeg varslet?

Når bestillingen sendes fra oss får du en epost samt en SMS med sendingsnummeret og en link så du kan spore forsendelsen. Speditøren kommer så til å varsle deg dagene før leveransen ankommer via telefon/SMS, du kan da bestemme dag og tidsintervall for leveransen.

Jeg får ingen treff på sendingsnummeret mitt, hva gjør jeg?

Sendingsnummeret sendes vanligvis til deg på samme dag som leveransen din forlater lageret. Merk deg at det kan ta opptil 1 døgn før forsendelsen kan spores.

Kan jeg få bestillingen min levert senere?

For å vite om vi kan forsinke bestillingen din ber vi deg kontakte vår kundeservice på +46 770 337 335.

Hva koster frakten?

Fraktkostnaden er mellom 149 - 595 NOK.